AVISO LEGAL

01 decembro 2015

NORMATIVA

Estimadas familias,

Deixámosvos aquí a normativa que regula o dereito das familias e alumnos/as  a unha evaluación obxetiva e á revisión/reclamación de exames.

1) Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación (no modificada por la LOMCE en este artículo):
"Artículo 91. Funciones del profesorado.
1. Las funciones del profesorado son, entre otras, las siguientes:
b) La evaluación del proceso de aprendizaje del alumnado, así como la evaluación de los procesos de enseñanza.
c) La tutoría de los alumnos, la dirección y la orientación de su aprendizaje y el apoyo en su proceso educativo, en colaboración con las familias.
h) La información periódica a las familias sobre el proceso de aprendizaje de sus hijos e hijas, así como la orientación para su cooperación en el mismo.

2) LEI 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa (DOG 15 de xullo de 2011):
"Artigo 6. Dereitos e deberes das nais e pais ou das titoras ou titores.

1. As nais e pais ou as titoras ou titores, en relación coa educación dos seus fillos ou fillas ou pupilos ou pupilas, son titulares dos seguintes dereitos de convivencia e participación, sen prexuízo dos establecidos nas leis orgánicas de educación:
b) A estar informados sobre o progreso da aprendizaxe e integración socioeducativa dos seus fillos ou fillas ou pupilos ou pupilas, para o que se lles facilitará o acceso ao profesorado e aos membros dos equipos directivos dos centros docentes.
Artigo 8. Dereitos e deberes do profesorado.2. Son deberes do profesorado:
d) Informar ás nais e pais ou ás titoras ou titores sobre o progreso da aprendizaxe e integración socioeducativa dos seus fillos ou fillas ou pupilos ou pupilas, cumprindo as obrigas de dispoñibilidade dentro do horario establecido no centro para a atención a aqueles que lle impoña a normativa aplicable.

3) DECRETO 86/2015, de 25 de junio, por el que se establece el currículo de la educación secundaria obligatoria y del bachillerato en la Comunidad Autónoma de Galicia (DOG 29 de xuño de 2015):"Artículo 21. Evaluaciones en ESO
5. La consellería con competencias en materia de educación garantizará el derecho de los alumnos y de las alumnas a una evaluación objetiva y a que su dedicación, su esfuerzo y su rendimiento se valoren y se reconozcan con objetividad, para lo cual establecerá los oportunos procedimientos.
A fin de garantizar el derecho de los alumnos y de las alumnas a que su rendimiento se valore con arreglo a criterios de plena objetividad, los centros docentes adoptarán las medidas precisas para hacer públicos y comunicar a las familias los criterios de evaluación, los estándares de aprendizaje, las estrategias y los instrumentos de evaluación, y los criterios de promoción.
Análogo para Bachillerato en el artículo 33º.

En relación a o procedemento para tramitar as RECLAMACIONS  síguese aplicando a Orden do 28 de agosto de 1995 pola que se regula o procedimiento para garantizar o dereito dos alumnos de ESO e Bacharelato a que o seu rendimento escolar sexa evaluado conforme a criterios obxetivos (BOE 20/09/95) e en 2º de Bachillerato e a Orde do 22 de abril de 2010 pola que se establece o procedemento que cómpre seguir nas reclamacións de cualificacións outorgadas no segundo curso do Bacharelato (DOG de 04/05/10).


Orden do 28 de agosto de 1995

Orden do 22 de abril de 2010

As Ordes fan referencia á nota final de xuño e setembro e é unha normativa máis estrita en canto a prazos e procedementos.

Lembrámosvos que para o resto de exames ordinarios que se realizan durante o curso, o alumnado e as familias, previa petición de tutoría, poden solicitar ao profesor/a da materia a revisión dos mesmos cando o consideren necesario.

Un afectuoso saúdo
Xunta Directiva